Update!

Hiii people!!! It’s been FOREVER. Ok maybe not forever. So here’s a little update on what’s been up.
Updates
•School:
School is FINALLY OVER! I can’t believe I’m almost in middle school! One more year in elementary! Also I’m gonna start switching classes this year! Which means that I will have a different teacher for math, social studies, science, etc.
•Books:
OMG. BOOKS. I got a bajillion books this summer. And, I’m really excited about some of them. One is Trials Of Apollo: The Hidden Oracle by Rick Riordan. YES. I was so excited that Percy Jackson was in this book. YESSS!!!! As you might know, I’m a huge Percy Jackson fan. If you didn’t know, then I am. I LOVE TRIALS OF APOLLO!!! I can’t WAIT until book 2. Oh and also, Max Crumbly by Rachel Renee Russell. I wasn’t as excited with this as I was about Trials Of Apollo. Max Crumbly turned out to be GREAT though. I really want book 2. Oh and, let’s talk about the most exciting book of all. HARRY POTTER AND THE CURSED CHILD!!!!! I’ve known about this for MONTHS, but it’s finally coming! An 8th Harry Potter book being released on July 31st. You people need to get it. And if you haven’t read Harry Potter, then read it. NOW! Please. So anyways, speaking of books, I’m gonna write one! I probably won’t finish it this summer, but we’ll see. I’m writing a story called The White Door. I’ll post the first few chapters. Gimme your feedback when I do!
•Ramadan:
Yeah, that’s right. Ramadan is here once again! I’m fasting today. SOOO HUNGRYYY. Actually, I’m not that hungry. I’m a bit hungry. Wow, I can’t believe I’m surviving.
•TV:
I’ve been watching Pokemon. I can’t find episode 32 though! I have been watching some of them on YouTube in Japanese with English subtitles. I CANT FIND EPISODE 32!!!
…that’s about it.
No wait!
•Art:
I learned how to draw an eye.

Now, after every post, I will end with a question of the day.

Question of the day: What are your top 5 favorite book series…serieses…series’s? And what is the plural of series?
My answer: My favorite book serieses(?) are (from least fave to favoritest ever):
5. Magnus Chase and Trials Of Apollo (I know, there’s only one book released of each! But still!)
4. Dork Diaries
3. Percy Jackson and the Olympians
2. Heroes of Olympus
1. Harry Potter
My list will most likely change in, like, a year. Or a month. Please comment your answer down below. And if you know, then PLEASE tell me what the plural of series is. Oh and, if you ever wanna discuss a book, then just ask me if I’ve read it in the comments and just tell me what you wanna discuss about it and… Yeah that’s it. Byeeee!!!!

Rtistgirl

Author: Rtistgirl

I like art. That's my explanation for the name. I now want to be an author. I like books and musicals. Like Hamilton and Dear Evan Hansen!! I have become lazy!! I have no life!! I barely post!! BYe!!

One thought on “Update!”

  1. Hooray!
    Finally!
    Woohoo!

    My top 5:

    5. Hmmm… i don’t rly know
    4. Mysterious Benedict Society
    3. Series of Unfortunate Events
    2. Heroes of Olympus
    1. Harry Potter

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *